Paul & Liek go . . .

De witstille wereld die Lapland heet. . .

Een witte wereld. Aangekomen in de witte wereld van Lapland. Wooowww nog nooit zoveel wits gezien. Voorbereid op de ergste kou die een mens maar bedenken kan stappen we uit het vliegtuig. Huh -7 graden. Duhhh dat kunnen we hebben hoor. Alsof het in Nederland nooit -7 graden is geweest

Wink

In een bus vol nieuwsgierige Nederlanders rijden we even later over de Finse, en een uurtje later over de Lapse, witbesneeuwde wegen richting onze eindbestemming: Reindeerpark Salla in Oulanka National Park. We zijn er! In een soort van Winter Wonderland sprookjesbos staat daar onze Lapsgele blokhut relaxt op ons te wachten. We wanen ons in de videoclip van Wham (Last Xmas). Ons onderkomen voor de aankomende week is een absolute verrassing. Hip gezellig, warm en van deze tijd. Houtkachel, sauna en een wonderschoon uitzicht vanuit alle kamers. Midden in het bos, in the middle of nowhere, aan de zuidrand van de poolcirkel mogen wij ons de aankomende week onderdompelen in de wereld van de Lappen.

Stilte, oerendstille stilte. Witte stilte. We geven ons over aan de witstille wereld die Lapland heet.

Lonnie

Wowwww hoe je het beschrijft, daar wordt ik stil van... Adembenemend moet het zijn. Wat een bofbibsen zijn jullie. Genieten kan beginnen!... Liefs lonnie xx

Christine

Ben benieuwd naar de mooie foto's.
Geniet ervan en kom tot rust!!!!!!