Paul & Liek go . . .

Prachtig mooie dag met een Pacific-randje . . .

Wat gaan we allemaal doen? Waar gaan we allemaal naar toe? Ellen en Robin hadden ons maanden geleden al geschreven welke plaatsen en gave plekken ze met ons allemaal wilden bezoeken en wat ze allemaal met ons wilden gaan doen. ‘Kom maar lekker naar LA, wij hebben daar allebei gewoond en weten daar veel leuke ‘spots’ dus vertrouw ons maar.’

Gisteren hadden we onze allereerste ‘vertrouw-ons-maar-momenten’. In de supercomfortabele Volvo-nog-wat voelen we ons achterin de koning en koningin en chauffeurt Robin ons als een volleerd taxi-driver (ze vertelde ons dat ze dat in een ver verleden ook is geweest) richting de kust. ‘Pay attention please’ schalt ze door de airco-gekoelde Volvo, ‘watch the cars next to us, celebreties may be spotted!’ We zullen ongetwijfeld door vele celebreties zijn ingehaald, gezien het aantal big-ego porches en ander duur auto-goed, maar herkend heb ik er geen een hahaha.

Mijn hart maakt een sprongetje bij het uitstappen. Alleen de temperatuur al, met daarbij een strakblauwe lucht toveren bij mij een mega-dikke glimlach on-my-face. Ik wil hier nooit meer weg denk ik in een fractie van een seconde. Mijn god, je zult toch iedere dag, ook in de winter, in je zomer-outfit rond mogen lopen en je mogen begeven onder de vele relaxte californication mensen op straat en op het strand van Venice Beach. In de verte op zee zien we een zeilboot. Zou zo maar Shiva kunnen zijn en in gedachten droom ik dat ik diegene ben die achter het roer staat van die boot waar mijn ogen naar toe getrokken worden. Strakblauwe hemel, de zon die schittert op het water. Wauwwww! Ik schrik op en reaiseer me dat ik met beide voeten op het zachte zand van het strand van de grote oceaan sta. Hoe cool is dat eigenlijk!

En ja tuurlijk, de zee is de zee, het strand is het strand en zand is zand. Maar beseffend dat je aan de andere kant van de wereld mag genieten van alweer een mooi stukje aarde geeft toch weer even dat gouden-randje-gevoel. Uitkijkend over de baai bij Malibu Beach zien we langzaam de zon ondergaan. Zittend in de wereldberoemde strandtent Paradise Cove (waar ik overigens voor vandaag nog nooit van gehoord had) staan we ineens oog in oog met een heuse celebrety (volgens Robin dan haha). Voor de fans van de serie Modern Family zou er inderdaad een lampje zijn gaan branden, maar wij genieten ongestoord door van onze nachos met guacemole, de clamchowder, de burgers, cocosshrimps en taco’s.

Prachtig mooie dag met een Pacific-randje . . .

I love life!


Reacties

Reacties

Elise

Lekker chillen op je billen in het zand. ?
Beter dan gevoelstemperatuur -5 en heel veel wind en natte sneeuw!
Hoe zit je nieuwe ‘anti Trump’ slipje Liek?

Jo en Door

Ja wel een groot verschil met hier.Bewaar maar wat warmte voor hier.Liefs.

Jan

Het is echt geweldig daar.
Veel plezier en geniet ervan.

Willy

Alleen al door het lezen wordt je verliefd lekker genieten

Petra

Wat klinkt dat heerijk zeg. Optimaal genieten. En die Modern Family celebrity had ik wel grappig gevonden?

Inge

Lekker genieten Liek en Paul.. en...een heel mooi gezond liefdevol 2018 gewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!