Paul & Liek go . . .

De rode rotsen van Sedona . . .

Midden tussen de rode rotsen word ik wakker. Even in mn arm knijpen of ik niet toevallig toch nog in dromenland ben. Voor ons geen oliebollen dit jaar. Ook de jaarlijkse Peters-traditie op oudjaarsavond hebben we moeten missen maar facetime reist ons zonder moeite even terug naar Nederland om toch even bij het oliebollengevoel te mogen zijn.

Sedona. Spiritueel centrum van Arizona met haar wonderschone rode rotsen waar de ‘vortex-energie’ door de aardlagen dendert. De contrasten in dit land zijn verrassend. Van chillen ‘on the beach’ tot flaneren op de Walk of Fame in Hollywood. Van zomerwarmte in Beverly Hills tot wintersportachtige lentewarmte in de Sedona Red Rocks. Van traffic jams op de rondweg van LA tot kilometers en kilometers verlaten woestijnwegen rondom Phoenix.

Na een intense toeristendag vol Hollywood, Sunset Boulevard, Beverly Hills en Rodeo Drive zijn we begonnen aan etappe 2 nadat we eerst een nachtje in Phoenix hebben gelogeerd bij Ellen en Robin in hun prachtige Mexicaans-Grieks-Zuidspaanse ‘villa’.

Zoals tijdens iedere reis die we maken heeft Paul zich inmiddels volledig aangepast aan de Amerikaanse cultuur en je moet wel blind zijn om niet te zien hoe erg hij geniet van het ‘Amerikaanse’ leven. Ook ik voel me hier meer dan thuis en geniet van het ultieme vakantiegevoel dat ik hier in optima forma ervaar.

Er staat nog veel meer op de planning voor onze veel-te-korte Amerika reis dus ik ga me maar eens klaar maken voor mijn hoogtepunt van deze reis. Magic Sedona! De omgeving is ongelooflijk mooi met en vandaag gaan we er niet alleen naar kijken maar gaan we ons letterlijk en figuurlijk ‘overgeven’ aan de bijzondere energie die hier ronddwarrelt . . .


Reacties

Reacties

Michèle

Geniet van de ?en de?. Lieve groetjes?

Lonnie

Great! Wonderful! Nice!.. :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!