Paul & Liek go . . .

American Christmas

Wel eens zo’n Amercian Christmas film gezien ? Haha, die mierzoete Netflix-varianten? Ik heb er de afgelopen weken, ter mentale voorbereiding op onze California-trip, heel veel tijd aan besteed. Ik weet het, ik ben een onverbeterlijke, megagrote, voor sommigen misschien zelfs onbegrijpelijke, romanticus en dromer . Zelfs nu, terwijl ik aan het schrijven ben, schallen de zo mogelijk nog zoetere Christmassongs van Justin Bieber, Michael Buble, Rod Stewart en zelfs Frank Sinatra, via de koptelefoon mn oren in. Mijn onderdompeling in American Christmas gaat ver, ik weet het, maar o hemel ik word er gewoon blij van. Zo’n vette glimlach op mn gezicht om 04.30 uur omdat het me natuurlijk niet gelukt is om de oogjes tot 21.00 uur gisteravond open te houden.

Vandaag gaan we weer op Biggy Christmas Tree strooptocht. Gistermiddag is de teller op 2 blijven hangen. Een prachtige bling-bling tree op Union Square met het kerstengelen-koor die een flonkerend Silent Night ten gehore brachten. Al romantisch wandelend door de met kerstlichtjes verlichte straten en lanen de betoverend sjieke boom van The Ritz-Carlton Hotel mogen bewonderen.

Walking in a winter wonderland zingen Rod & Michael me blij toe. . . . uhmmmm het winterwitte zullen we niet vinden hier in het Amerikaanse Barcelona, maar a Christmas Wonderland zullen we er dan maar van maken.

To be continued . . . .


Reacties

Reacties

Elise

Lekker he die christmas classics!
Dan heb je geen sneeuw nodig....alleen wat verbeelding.

Floor de Ceuninck van Capelle

Héé Liek en Paul, zo jullie zijn dus weer de hort op, gelijk heb je hoor. Ik wen s jullie heel veel plezier en..... Zalig kerstfeest en een heel gelukkig 2019 toe.ook namens oom Bob natuurlijk. Geniet van alles waar jullie nog van kunt genieten.Groetjes liefs en kus van ons 2.

Jo en Door

Geweldig hoe je het omschrijft.We zien het een beetje voor ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!