Paul & Liek go . . .

Noordwest Bali

Luxe alom, een echte honeymoon kamer

Reacties

Reacties

sandra

Dit is zo gemeen: heb ik me net over het reisverslag van vandaag heengezet en me naar de harde dagelijkse werkelijkheid terug weten te slepen, komt er weer zo'n mail....willen jullie me gek hebben????? Ik voel me zooooo zieluggggh

Elise

Hahaha er bestaat ook een delete knop Sandra ;)
Geniet maar lekker verder...en dompel ons maar onder in de wereld van Indonesie

Lonnie

Ik "huil"met Sandra mee....whéé''eéééé (glapjuh), wat een huwelijks geluk allemaal.... maar het is gelukkig jullie zooooooo gegund :-) En ach misschien komt mijn tijd nog, hihihi ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!