Paul & Liek go . . .

De eerste voorbereidingen zijn begonnen. . . .

Te grappig natuurlijk

Wink
, al freubelend met onze nieuwe reislog voor onze reis naar Indonesie, per ongeluk ons hele mailbestand een mailtje gestuurd dat onze reislog de lucht in was gegaan.

NOT dus! Dat krijg je ervan als je onbezonnen en onnadenkend maar op alle knopjes en toetsjes drukt die je onderweg tegenkomt. Onze oprechte excuses aan iedereen die vorige week die spamachtige mail van ons ontvangen heeft en die vervolgens ook nog niet eens op die reislog kon komen omdat Liekie, suf als ze is, ook nog had ingevoerd dat iedereen eerst een wachtwoord moest invoeren.

Maar goed, als het goed is hebben we de reislog nu startklaar voor vertrek. Ware het niet dat we, voordat we het vliegtuig instappen richting Yogyakarta, eerst nog even een lekker lang Sinterklaasweekend Istanbul gaan beleven

Cool
. Pas op maandag 31 januari 2011 vertrekken we voor onze Indonesie-reis.

Mochten jullie het toch leuk blijven vinden om onze reisavonturen te blijven volgen. . . . van harte welkom op de reismee-log.

Wie weet komt er ook nog wel een klein intermezzo over ons weekendje Istanbul, we'll see.

Happy greetzzz

Laughing

Paul & Liek

Carin

Ja, ik ben aangemeld en zit op de eerste rang!!

yvette

wat klinkt dit weer heerlijk allemaal..

Gili Meno...heerlijk relax duikparadijsje..ben er ( Gili Trawakan) 2 x geweest.
Heb nog een tip...in het senggigi beach hotel op lombok kan je je heerlijk aan zee laten masseren...dan kom jij Lieke zelf ook eens lekker genieten.

Geniet er van
liefs, Yvette