Paul & Liek go . . .

Nog twee weken en dan stappen we in het vliegtuig. . . . .

Cool
nog precies twee weken en dan stappen we in een vliegtuig van Malaysia Airways die ons, via een korte tussenstop in Kuala Lumpur, naar Yogyakarta op Java gaat brengen.

Dan gaat onze 22-daagse reis door Java, Bali en Gili Meno (Lombok) beginnen. . . . . .

We hebben onze reis inmiddels uitgetekend op de kaart (ook te zien op deze reisblog). We zijn van plan er een fantastische reis van te maken.

Mocht je het leuk vinden om met ons mee te genieten, laat dan je emailadres achter in het blokje rechtsonderin op de 'homepagina' van dit reisblog. Je krijgt dan automatisch een berichtje van ons in je mailbox als we een nieuw verhaal of nieuwe fotoos geplaatst hebben.

Ons rest alleen nog een paar 'prikken' te halen en een doosje malariapillen bij de apotheek te kopen. Een paar hemdjes, een korte broek, onze zwemkleding, onze wandelschoenen en niet te vergeten Paul's snorkel. En dan, dan zijn we klaar voor onze reis. . . . . .

Wie weet tot ziens op onze reisblog!

Happy Greetzzz

Paul & Liek

Cool

Maudje

Wij wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe!
Goede reis en geniet maar! Groetjes aan mijn geboorteland!
PA/MA

Lonnie

Eeeej lieve Liekie en Paul,

Wat fantasico dat jullie ook al zo'n geweldige reis gaan maken. vet jaloers ;-)
Ik wil jullie graag volgen via deze website.

Liefs Lonnie

Martijn & Elise

Hi lieve skatties,
Heel overzichtelijk dat jullie na ons vertrekken! ;)
Zo kan iedereen lekker mee blijven reizen vanuit het kouwe kikkerlandje!
We geven straks graag de pen over.
Hopelijk tot 30 januari voor een pré holiday date!
Heb maar lekker veel voorpret!

Liefs vanuit San Cristobal de las Casas!

Raymond

Nu Liek/Paul,
Wat moet ik hier nu op zeggen, ik zit met een mond vol tanden waardoor het water me uit de ... loopt. Ondanks dat wens ik jullie een onwijs goede en vooral
gezellige vakantie toe met veel genieten van de makanan.Stuur maar veel foto's etc op zodat ik hier kan meegenieten. Komen jullie zaterdag 29 jan. ff een borrel halen en toosten op de vakantie ????
Veel plezier en ga jullie zeker volgen op de site...
Greetzzz.

Christine&Martin

Ja, het is leven heerlijk, met zo'n vakantie in het vooruitzicht. Zou best mee willen zo op vakantie.
We houden jullie natuurlijk in de gaten.

Groetjes.............

Ray

...willen jullie een algehele check uitvoeren vwb.
Malaysia Airlines. Eten, drinken en natuurlijk hun service ? Dit voor eventueel gebruik door mij later...

Swollywood

wij wensen jullie een mooie,onvergetelijke,spannende,avontuurlijke,culinaire,....... reis toe !!!
De Swollywood Community