Paul & Liek go . . .

Het is zover. . . . .

Twee piepkleine koffertjes, twee dikke rugzakken, een medicijnkast vol met malariapillen, antibiotica voor als we dan toch echt in de darmproblemen komen, sticks vol deet, flesjes vol met desinfecterende wasgel maar vooral vol met supergoede zin en heel veel nieuwsgierigheid naar alles wat we tijdens onze reis gaan zien en beleven.

Op naar de mango's, sate kambing, nasi uduk, papaya's, batikbloesjes, wayangpoppen, pisang susu, potjes reumason, nanka, sawa's, stranden, kankung, udang, pasars en ga zo nog maar een uurtje door.

Maandagmiddag 12 uur vertrekken we dan eindelijk naar warmere oorden. Wie weet maken we in Yogya nog net effe het chinese nieuwjaar mee (2 februari). We gaan het zien.. . . . . . .

Christine, Raymond, Raymond, Swollywood, Elly & Tinus, Lonnie, pap & mam, pa & ma,JoBro & family, en iedereen die ik nog vergeten ben, gezellig dat jullie er een beetje bij zijn. We gaan er een mooi verhaal van maken, hopelijk met foto's en/of filmpjes.

Tot in de tropen!!!!!

Paul & Liek

Mama

Nou, daar gaat-ie dan! 7.45 station Zevenaar...31-01-2011.
10uur Schiphol en 12.00 uur...Fly away to the tropics...
Liek, zoek je roots op de sawah`s...en
Paul, ga jij maar op zoek naar al het lekkers wat op je lijstje staat!!!
Nu dan lieverdjes, pas goed op elkaar en tot over 3 weken!!

van tante bo. & oom bob.

Lieverds, we wensen jullie heel veel plezier en eerst wel
een goede,prettige en vooral leuke reis toe !!!
Geniet van alles, wat en waar het te genieten is,denk wel aan de achter blijvers als jullie heerlijke ,,Peetee,,bonen eten !!! Geniet, en wij genieten met jullie mee.oké ?? Sampai ketemu lagi ! en salamet djalan. Lliefs ,peloks en tjiums van ons:

Martijn&Elise

Oooh wat klinkt dat lekker!!!
Mega hug!
"Tinus&Elly"

Christine&Martin

Hoi schatten,

Als jullie netzoveel plezier hebben daar als de voorpret dan komt het zeker weten goed!
In ieder geval goede reis maandag....

Liefs van ons

Raymond (Lelystad)

Nou helemaal ready for take off en fasten seatbelts.
Wensen jullie een onwijs gave vakantie toe en geniet van het mooie land en zijn lekkernijen. Allebei een big hug, Paul laat je dit maar ff overkomen, en zal jullie zeker volgen op jullie site.
Goede reis en kusjes van ons allen uit Lelytown en tot over 3 weken.
(Liek, zo'n verrassing had ik vrijdag ook gekregen !!)

Geert

Lekker a-sociaal met dit koude weer ons te plagen met de warme temperaturen van daar. Schrijf je het zo dat ik me kan warmen daaraan? Aan jullie liefde, temperatuur, ontdekkingsdrift en mooie plaatjes?

Oh ja, 18 maart, de avond vrijhouden.

Lonnie

Oooooooooooo wat een vooruitzicht. Ik ben alweer jaloers..... ;-) Eerst susje , en nu jullie op verre reis. Maar het is jullie mega gegund!! maak er saampies een top holidays van.

liefs Lonnie

Pap en Mam,

Hoi Paul en Lieke, een heel voorspoedige en fijne reis.Het aller-allerbeste en heel veel plezier. geniet en laat ons meegenieten van jullie Indonesië-reis.Liefs en tot schrijfs, Pap Mam.

Johan, Carin, Jelle en Renske

hey Paul en Liek,
We hopen dat jullie het naar je zin krijgen in het verre Indonesië! Een goede reis en heeel veeel plezier!!!
We zullen jullie belevenissen graag lezen.

veel liefs.

oom Bob & tante Bo.

HOI LIEK EN PAUL, JA,JA NU IS HET ECHT ZOOO......VERRR!
NOGMAALS, GOEDE REIS EN HOOP VOOR JULLIE EEN NIET
AL TE HOBBELIGE VLUCHT IN DE LUCHT!!
VEEL PLEZIER EN LEKKER MAKAN-MAKAN !!
LIEFS, VAN ONS: BO.& BO.

Liek

Thanks all voor alle leuke reacties en berichtjes!
Ome Uut staat zo voor onze deur en zal ons naar de start van onze eerst etappe brengen LOL, station Zevenaar, hahahaha. . . . .

Dikke knuffels voor jullie allemaal

Paul & Liek

Raylytown

Hallo luitjes,
Lekker aan het bijkomen met een hapje en een drankje ??
Het is nu 20.30 uur bij jullie en Liek al ingesmeerd met de kaju puti olie ??
Veel plezier en goede reis verder....
Groetjes, Ray...