Paul & Liek go . . .

We zijn er. . . . .

Jaaaa, het is gelukt om een internetcaf'e te vinden. . . . . .

Inmiddels, na een goede vlucht gisterochtend aangekomen in Yogya. Al een becak-tochtje, 3 batikschilderijtjes, bezoekje aan de Borobudur en Prembanantempels, 1 paar slippers voor Paul en twee zilveren ringen voor Liekie verder nu dan echt een beetje geacclematiseerd. Was effe wennen, die klamme warmte, maar die heerlijke tropische regenbuitjes zijn een verademing.

We hopen vanaf morgen onze ' echte' verhaaltjes te kunnen delen op dit blog, maar vooralsnog moeten we het even met dit kleine levensteken doen.

Ondertussen genieten we lekker verder met de nasi goreng, bami goreng, udang, bahmi goreng, ayam kecap en ga zo maar door. Alles wat we lekker vinden is hier overal te krijgen, wat willen we nog meer. . . . . .

En morgen een lange tocht voor de boeg, om 8 uur stappen we in ons prive-busje inclusief leuke chauffeur richting het oosten van Java, op naar Toko Un in Malang.

To be continued. . . .

Paul & Liek

Elise

Jaaaaaaaa mmmmmm lekker geld brassen!
En veel eten ik hoor het al!
Ik stond gisteren op de weegschaal.
Je raadt het al, schade drie wkn vakantie = drie kilo!

Leuk dat de echte reis nu gaat beginnen. Ben zeer benieuwd!

Dikke kus
Elise

oom Bob & tante Bo.

HMMM........LEK..........KER, GENIETEN JULLIE ER MAAR VAN,
INTUSSEN ZITTEN WE HIER AL TE KWIJLEN VAN AL DAT LEKKERS!!!
GROETEN EN KUS VAN ONS:
BO.& BO.

lonnie

Zooooooooooo vet (!) ( ;-) )........dat jullie daar in het verre Indonesie zitten.
Zilver schijntdaar errug goedkoop te zijn, vandaar die ringen natuurlijk!!
Maak er een leuke reis van!!
ben benieuwd!!

Liefs Lonnie

pap en mam

Jullie verslag van de eerste dag ontvangen klinkt goed,ons heel lekker maken met het lekker eten .
groetjes.

ilse

lieverds, we gaan jullie weer volgen. Have fun, geniet ervan. x ilse

jacqueline

HEERLIJK........ ga jullie met veel belangstelling volgen wij hebben de tickets voor bali al binnen, goeie tip liek ik heb gedaan wat je zei.
Super fijne vakantie dikke kus

Martin&Christine

Tjonge.....klinkt heerlijk......alleen al het idee van de warmte. Spreekt me wel aan, ik stond vanmorgen te glibberen met al die ijzel. Geniet ervan jongens en we blijven jullie volgen.

Mariska

Hey Zus!!
I'm so jealous!
Jammie jammie food en ik zit hier met mijn bordje aardappelpuree, rode kool en een saucijs.
*zucht*
Heel veel plezier en geniet lekker van het land en van elkaar!!
Wil je voor mij (als je er een tegen kom) een boeddha of over zijn /haar buik aaien of zijn hand aan raken? ;-)

Hele dikke knuffel van Mariska.
Have fun you both!xxxxxxx

Ma/mau

Zo jongens, de kop is er alweer af. Maken jullie je nu maar op voor toko Oen in Malang. Lekkere cendol eten en wat dies meer zij!!! In Suroboyo soto Madura en satè Madura, lèèèkerrrrrrrrrrr, ben je al aan je trekken gekomen Paul? Nou, de volgende internet-cafè"dan maar! Wij kijken ernaar uit! Doeiiii !

Liekie

Hee die Maris, veul boedhaas hier! Bolle, dunne alle soorte en maten. Maar ik zal er eentje over zn bolle buikie aaien especially voor you!

Xxx
Liek

Liekie

Hi ome Bob en tante Boon, inmiddels zijn we in Surabaya-land aangekomen. Oom Bob komt hier toch vandaan? We hebben iedereen hier de garoeten van hem gedaan. . . . .

Xxxxjes