Paul & Liek go . . .

Our first becak-tour. . .

Our first becak-tour Yogyakarta Na een hectische aankomst op de airport van Yogyakarta, er moest ineens een visum gekocht worden anders mochten we er niet in. Wij natuurlijk totaal niet voorbereid en met veel gehannes ergens bij een ATM geld kunnen pinnen om de visa alsnog in onze zak te kunnen steken om dan eindelijk de wijde wereld van Java in te kunnen stappen. Hemel, ik was het even vergeten hoe dit klimaat hier je aan kan vallen. Alletwee duizelend van de klamme hitte gecombineerd met de vermoeidheid van de reis. Diep ademhalen. . .  En ja hoor daarna ging het wel weer. Inmiddels aangekomen in ons hotelletje waar we de aankomende twee nachten zullen verblijven, heeft Paul inderdaad zijn welverdiende duik in het zwembad genomen, en zijn we in de becak gesprongen. Tollend van de slaap door het doorhalen van die nacht die we niet gehad hebben, al hobbelend door de straten van Yogya gereden. Batikfabriekje bezocht, zilversmid bezocht, wayangpoppenfabriekje bezocht. Tijdens de becakrit begon ik van vermoeidheid echt te knkkebollen, maar Paul maakt het nog bonter, die viel net zelfs in slaap bij het verhaal van de wayangpoppenmeneer, te erg! Afijn, hebben de becak-meneer netjes betaald en zitten nu heerlijk te genieten op ons verandaatje van onze hotelkamer. Vanavond vroeg ons bedje in om morgen fris en fruitig de Borobodur te kunnen gaan beklimmen. . . . . .

Reacties

Reacties

Elise

Komisch! Zie het zo voor me, een snurkende Paul.
Maarja het ging over poppen... Daar heeft geen enkele hetero man iets mee natuurlijk ;)

Ray.

Hallo globetrotters... Nou ja zeg, zoveel betaalt voor die reis en dan in slaap vallen, ken eg nie hoor. Liek, dat betalen voor die visa is al een tijdje. Jullie binnenkomst in Indonesie is Jogla en dan moet je betalen, dacht $ 25,- . En die man met die wajang poppen, is dat een beetje gezette man ??? Dan ken ik hem..
Nu geniet maar verder van jullie vakantie en lees later weer de verslagen. Groetjes aan Paul ook en tot volgende reactie....BIBIBI

Martijn

ik kan me daar alleen maar bij aansluiten!

Gewoon lekker snurken als het niet boeiend is Paul! ;-)

Liekie

Hee die Ree

; ). . . . . . . . . Veul muizen hier! Ieuwwwwwww vlak voor onze kamer in Malang woont een hele muizenfamilie. Als ik nou nog niet van mn muizenangst af ben weet ik het ook niet meer. . . . . .

Ree.

....nou, die muizen story kom ik niet meer vanaf hè ??
welk hotel is het, dan sla ik die volgende keer maar over...Als je nog in Surabaya zit moet je daar maar ff goed rondkijken, misschien ga ik daar volgend keer heen (Jln Pakis).
Groetjes voor nu en nog veel vakantie plezier....bibibi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!