Paul & Liek go . . .

Relaxen op Bali

Balinese luxe Hemel, we weten niet wat ons overkomt. Gisteren nog in een chinees warunkje, in het hoofdstraatje van Kalibaru waar de scootertjes en autoos af en aan rijden,  nasi campur zitten eten voor vijf euro. Vandaag zitten we in een luxe Balinese resort te genieten van de zee voor ons en de bergen achter ons na een heerlijke ontspannende Balinese massage. Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van Java. het drukke leven daar op straat, de ongelooflijke vriendelijke mensen, het heerlijke Javaanse eten en de moskeeen. Met de ferry naar Bali waar we direct het verschil merkten met Java. rustige wegen, mooi geasfalteerde wegen, overal mooie begroeiing en aapjes, overal aapjes. We logeren in het Bali Barat National Park op een resort waar alleen maar rust heerst. Stilte en sereniteit! Poeh dat is even omschakelen voor ons maar we gaan er de komende drie dagen gewoon heerlijk van genieten. . . .

Martijn

Zou ik ook doen, lekker van genieten??!
Gaaf, lekker snorkelen en varen... Misschien nog de jungle in?

Hedwig

Dag reizigers, die op vakantie om 3 uur in de ochtend op gaan staan om een zonsopkomst te zien :-).
Ik lees weer met veel plezier mee. En het kan niet anders dan dat jullie heerlijk aan het genieten zijn.
Liefs Hedwig