Paul & Liek go . . .

De paul en Liek go Indonesia Quiz

Quiz. .  Doe mee met onze 'Paul & Liek go Indonesia Quiz' en win een overheerlijke indische rijsttafel op de Vedel in Zevenaar. Het antwoord op de  vraag kan alleen met 'Paul' of 'Liek' beantwoord worden. Vraag 1 Wie heeft op dag 1 direct nieuwe leren teenslippers gekocht en oefent daarmee de nationale manier van lopen in Indonesie (sjerret sjerrot)? Vraag 2 Wie spreekt inmiddels een aardig woordje Bahasa met de lokale bevolking? Vraag 3 Wie ontbijt er 's morgens met bahmi of nasi goreng? Vraag 4 Wie moet nu al huilen als hij of zij denkt aan de stormen en de kou in Nederland? Vraag 5 Wie steekt inmiddels de ene kreteksigaret na de andere op? Vraag 6 Wie snorkelt er op los in een school paarse kwalletjes en zit dus nu onder de rode vlekken? Vraag 7 Wie zit ook onder de rode bultjes en vlekken, maar dan niet van de kwallen maar van de warmte? Vraag 8 Wie vliegt minimaal 5 meter de lucht in bij het zien van een megaspin in de kamer? Vraag 9 Wie wil het liefst iedere dag gemasseerd worden? Vraag 10 Wie ligt er krom van het lachen als de tokeh weer van zich laat horen? Degene(n) met de meeste goede antwoorden winnen de prijs. Wij laten jullie voor het einde van onze reis weten wie de winnaar(s) zijn.

Elise

6.P
7.L
8.L
9.L
10.P en L (want het kan niet dat jullie niet allebei schaterlachen)

Dikke knuffel en liefs

Christine

1. L 2. P 3. L 4. L 5. P 6. P 7. L 8. L 9. L
10.L en dan P ook natuurlijk

Veel plezier nog..... enne broertje zo wordt het stoppen natuurlijk wel weer lastig

Lonnie

Wat is de prijs?? Een reis naar Indonesie?????? :P Kheb ff nu geen tijd voor de quizzzz

xxx

ilse

mag ik ook zonder mee te doen aan de prijsvraag komen eten? zo niet, kom dan maar bij ons eten.
geniet ervan, ben megaaaaaaa jaloers x ilse

Timo

Nou wordt het toch tijd om me even te melden:-)
1/P 2/L 3/P 4/L 5/P 6/P 7/L 8/L 9/L 10/P
Ik krijg nou al honger! Groeten van ons en veel plezier nog!

jacqueline

nou even denken...............
1-L 2-P 3-P 4-L 5-P 6-L 7-P 8-L 9-P 10-L
maar bij jullie weet je het maar nooit :-)

Dikke X

Ray(Lelytown)

nou, een gokkie met een reisttafel als prijs laat ik me niet ontnemen.
1. P 6. P
2. P 7. L
3. P 8. L
4. L 9. L
5. P 10. L + P

Hedwig

Heyhoi, ik ga ook voor de rijsttafel natuurlijk :-)

1: P
6: P
7: L
8: P
9: L
10: L en daar moet P dan ook weer erg om lachen :-)

Martijn

Ok dubbele kans!

1:P, 2:L, 3:P, 4:L, 5:de chauffeur want Paul is gestopt!!!, 6:P, 7:L , 8:L, 9:L, 10:P en L