Paul & Liek go . . .

Back to my roots. . .

Nog een paar nachtjes, welgeteld nog 7 nachtjes. . .

Nog een week, nog precies 1 week. . .

Back to my roots. . . . again. Een jaar al bestaat deze droom, de droom om een mini-sabbatical te nemen. Een aantal weken los van het ‘dagelijkse’ leven hier in Nederland. Een bewogen jaar, een jaar van afscheid nemen en loslaten. Afscheid nemen van mijn allerliefste tante, mijn lerares ‘Indonesie in de praktijk’. Afscheid nemen van mijn allerliefste moeder, mijn lerares ‘Genieten van het Leven’. Afscheid nemen van mijn fantastische werkgever, mijn leraar ‘Succes dat ben JIJ’.

En nu is het tijd om even ‘stil te staan’. Stil te staan, gewoon even stil te staan. Misschien niet eens alleen stil te staan, maar ook stil te zijn. Heel even tijd om los te komen van alles. Even tot rust komen, tijd om te bezinnen, tijd om te verwerken. Tijd om te genieten!

Nog een paar nachtjes, welgeteld nog 7 nachtjes. . .

Nog een week, nog precies 1 week . . .

Reacties

Reacties

Martijn en Elise

Wij wensen jullie een wonderschone reis toe!

Timo & Karin

Wat een super vooruitzicht. Alvast heel veel plezier en een mooie tijd!

Ruud

Veel plezier!

jan

He paul en liek,
als je dit leest is de dag voor jullie al lang begonnen.
Wij gaan nu lekker slapen.
Hoe is de vlucht gegaan?
Jullie zijn lekker op tijd van Schiphol vertrokken.
Is er niemand in de midden stoel gaan zitten?
Geniet maar van ieder moment daar in het verre oosten.
Geef iedereen maar een dikke knuffel en als ze nog iets uit Nederland nodig hebben vertel je dat maar begin januari.
Ook al zien we elkaar niet iedere dag, is het toch een vreemd gevoel dat jullie er niet zijn.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!