Paul & Liek go . . .

Aftellen geblazen. . .

Nog een klein weekje en dan is het zover. . . .

Een bijzondere trip gaan we maken. Bijzonder om meerdere redenen

Wink
.Bijzonder omdat we met onze allerliefste vrienden Elise & Martijn deze ervaring gaan delen. Bijzonder omdat wij voor het eerst in ons leven de evenaar gaan inruilen voor de poolcirkel.Bijzonder omdat we met z'n vieren iets te vieren hebben
Smile
. . .

Geen minikoffertjes dit keer gevuld met alleen maar hemdjes, korte broeken en teenslippertjes, maar een dikke koffer vol met thermo-shirts, thermo-onderbroeken, thermo-jasjes, thermo-sokken, warme bergschoenen en zelfs een oplaadbaar verwarmde bodywarmer

Cool
.

Volgende week zondag om 10.00 uur gaan we ons een week lang onderdompelen in het prachtige (Fins)Lapland. Onze ervaringen zullen we met hart en ziel delen via dit reisblog.

Reis en geniet gerust met ons mee. . .

Paul & Liek

Reacties

Reacties

Susanne Maaskant

Dat wordt vast een hele nieuwe ervaring. Super! Ik wens jullie allemaal een hele mooie reis, volg weer graag de verhalen ????

Hedwig

Wat wijs, ik wens jullie ontzettend veel plezier en dat het een mooie intense ervaring mag worden :-)

Lonnie

Super gave vakantie toegewenst! Het zijn zeker de allerliefste menschjes waar jullie mee op reis gaan. ?????????? Dus de vakantie is nu al geslaagd! ???????????? Kleed je goed want ik las dat het daar - 30 kan zijn. Dikke knuffel x

Lonnie

Oopss ik had smilies geplaatst. Maar ik zie dat het vraagtekens zijn geworden.... Dus bedoel er niets mee!

Floor de Ceuninck van Capelle

Helaas lieverds, brrrr to cold ! Geef mij maar een warm land
niks voor mij sneeuw, kou enz.
Vergeet niet Liek en Paul daar is geen soto ajam en sate !!
Hahahaaa, groetjes en veel plezier, kus van ons.

Floor de Ceuninck van Capelle

Errol en Marieke zijn daar ook geweest.

Martijn en Elise

Lieve super gezellige vriendjes wij gaan jullie letterlijk op de voet volgen!
Xxx

Paul & Liek

Haha, ja, we gaan een wonderwitte reis van maken samen! Zin an! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!